18. kolovoza 2021.
ped.god. 2020. / 2021. Pričanjem priča i čitanjem slikovnica poticati razvoj govora, komunikaciju, bliskost i emocionalnu vezu s osobnom koja priča.
17. kolovoza 2021.
ped.god. 2020. / 2021. “novo normalno” što više približiti nekadašnjem “normalnom”
27. srpnja 2020.
ped.god. 2019. / 2020. Probuditi i razviti kod djeteta potrebu za konzumiranjem zdrave hrane
24. srpnja 2019.
ped.god. 2018. / 2019. Omogućiti djeci da na zanimljiv način, kroz raznolike aktivnosti, upoznaju osobine
18. lipnja 2018.
ped.god. 2017. / 2018. Djeca su naučila o rijeci i Baćinskim jezerima – nazive rijeka i jezera, …
20. srpnja 2017.
ped.god. 2016. / 2017. Pitala sam ih: gdje vuna raste? Rekli su na ovci, ali nisu znali kako ovce izgledaju.
13. travnja 2017.
ped.god. 2016. / 2017. Kada sam rekla da nemaju sva djeca roditelje Andrej je upitao: „Gdje oni tada žive, tko ih čuva?“
14. veljače 2016.
ped.god. 2015. / 2016. Posjetivši knjižnicu u Pločama povodom Dana hrvatskih knjižnica, na zidu smo primjetili veliki plakat napisan glagoljicom.
20. studenoga 2015.
ped.god. 2015. / 2016. Primjetila sam da djeca ne vole piti čaj…
14. svibnja 2015.
ped.god. 2014. / 2015. Ove su pedagoške godine djeca polaznici obveznog Programa predškole integrirana u našu redovitu skupinu.
14. svibnja 2014.
ped.god. 2013. / 2014. Čitajući priče Ivane Brlić Mažuranić N. je pitala da li je šuma u toj priči ista kao naša.
14. veljače 2013.
ped.god. 2012. / 2013. Projekt sam započela na incijativu roditelja.
14. veljače 2012.
2011./12. Važnu ulogu u prehrani djece predškolskog uzrasta imaju mlijeko i mliječni proizvodi
31. svibnja 2011.
2011./12.( travanj / svibanj ) Pitanje djevojčice Gabrielle: „ Tko se brine o djeci koja nemaju roditelje?“ ponukalo me na ovaj projekt.
30. svibnja 2011.
2010./11.( travanj / svibanj ) Situacija u kojoj djeca u grupi jedu jabuke i u kojoj jedan dječak poliže prste i kaže da prsti imaju okus […]