Program za djecu s poteškoćama – aktivnosti u periodu studeni – veljača
25. veljače 2020.Glazbeni program – aktivnosti u periodu prosinac- ožujak
28. veljače 2020.studeni 2019. do veljače 2020.
studeni
Nabavili smo puno „pametne didaktike“ i krenuli u istraživanje i igranje Smart Game igara. Djeca su mozgala, kombinirala, pokušavala, ustrajavala, ali i ponekad odustajala. Razvijala se suradnja, pružanje pomoći, strpljivost, tolerancija i timski rad. Nakon igranja ovih igara djeca su i u ostalim aktivnostima više surađivala, nudila pomoć i duže ustrajavala u rješavanju zadataka. Pojedina djeca nisu odustala dok nisu riješila sve kartice, ulovila sve duhove, spremila sve žireve…
Djeca su uspjela složiti i automobil za kretanje po svemiru „Moon lander“. U početku ga nisu uspjeli pokrenuti ali su ubrzo shvatili da nemaju baterije. Problem je riješio jedan tata koji ih je odmah nabavio i donio u vrtić. Svi su željeli provozati svemirski automobil tako da se strpljivo čekalo na red.
prosinac
Poticali smo asocijativno mišljenje i logičko zaključivanje, proučavali smo zastave, automobile i naučili da Japan ima odličnog nogometaša. Njemačka ima dobar nogomet, ali i još bolje automobile.
siječanj
Malo smo se i igrali kviza. Pogađali smo životinje, suprotne pojmove, rješavali zagonetke. Nije bilo lako gubiti, pa su se neki i ljutili…
veljača
Kroz rad na pokusu bili smo pravi znanstvenici. Bavili smo se vodom i njenim svojstvima, postavljali smo hipoteze, testirali ih, analizirali i donosili zaključke. Zaključili smo da bi bila „opća katastrofa“ kad bi led bio teži od vode jer ribe ne bi mogle plivati, brodovi ne bi plovili, izumro bi morski svijet…
Svoj smo pokus i “dokumentirali” kreativnim crtežima, a neki su i zapisali zaključke.